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05 Jul 2018, 23:00
FilipeS escreveu: ↑Mas não da pra notar muita diferença.. Talvez aumentar o volume do som do arranque de um veículo mais potente, modificações no motor, tipo o Phoenix, Sabre.. Putz que da hora seria precisar de um suporte de arrancada pra um Muscle Car.. Não teria que adicionar nenhuma tunagem nova, só substituir a modificação Stereo, só quem tem ouvido treinado sabe a diferença kkkk
1530842419
Junior_Djjr
06 Jul 2018, 10:44
Junior_Djjr escreveu: ↑ Ndukong escreveu: ↑Edit2: Eureka! It's IVF causing all those extras on moving parts to appear at once. Thanks for your model. I will work on mine again and try to spawn without IVF and see if all works. Here it works like a charm. Someday I contacted DK22Pac saying about this possibility and what he said something that doesn't seem to cause incompatibility problems, but not sure. We can probably now confirm that it really causes problems? However, works here, tested with these 2 versions, IVF inside modloader and VehFuncs outside.
Ndukong escreveu: ↑Edit2: Eureka! It's IVF causing all those extras on moving parts to appear at once. Thanks for your model. I will work on mine again and try to spawn without IVF and see if all works.
1530884693
Ndukong
06 Jul 2018, 16:32
Ndukong escreveu: ↑06 Jul 2018, 10:44I don't think you would need it since the car spawned perfectly without ivf
1530905545
07 Jul 2018, 16:15
Junior_Djjr escreveu: ↑06 Jul 2018, 16:32 Ndukong escreveu: ↑06 Jul 2018, 10:44I don't think you would need it since the car spawned perfectly without ivf But the mods need to be compatible with each other.
1530990941
07 Jul 2018, 19:17
Ndukong escreveu: ↑ Junior_Djjr escreveu: ↑06 Jul 2018, 16:32 Ndukong escreveu: ↑06 Jul 2018, 10:44I don't think you would need it since the car spawned perfectly without ivf But the mods need to be compatible with each other. So, you didn't find anything in the modloader log that could have been causing the crash?
1531001864
07 Jul 2018, 22:03
Junior_Djjr escreveu: ↑ Confundiu ter citado "quando a velocidade ser modificada", você quis dizer simplesmente mudar a textura a cada 2 segundos. É algo bem fácil de fazer, anotei. Se ativar algum vídeo mostrando melhor, sei lá, eu não lembro de ter ou não ter algum efeito especial a cada mudança, se é só para trocar a textura ou precisa de algum efeito extra, e se é só 2 segundos mesmo etc.
1531011780
M3h
13 Jul 2018, 11:06
1531490762
13 Jul 2018, 12:54
1531497274
13 Jul 2018, 14:09
Junior_Djjr escreveu: ↑13 Jul 2018, 12:54Share your test model. My test model is fine.
1531501747
13 Jul 2018, 21:13
1531527223
13 Jul 2018, 22:57
1531533437
Avant
23 Jul 2018, 13:01
1532361665
JoseGavioli
23 Jul 2018, 15:41
JoseGavioli escreveu: ↑23 Jul 2018, 13:01Uma ideia que tive para o vehfuncs(se for possível) é de poder adicionar um escapamento extra. Por exemplo, você baixa uma 458 Itália, mas só 2 escapes dela saem fumaça(e nitro), com essa função seria possível adicionar uma terceira (ou quarta) fumaça de escape no carro.
1532371274
VtrVictor
31 Jul 2018, 11:36
1533047788
31 Jul 2018, 15:33
Ndukong escreveu: ↑31 Jul 2018, 11:36Hi, Junior. Talk of crazy stuff! Last night, I'm playing with vehfuncs and it is incompatible with IVF (like I said before) and this afternoon, it is compatible. I haven't changed the slightest thing in the game. Not even a line in any .ini file. But all seems to be working fine now. I don't know what kind of freak accident happened or if the code has a time bomb of sorts, but I like it. Just wanted to let you know.wt
1533062014
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